Szőrös és gonosz

Szőrös és gonosz

pcihó (feldátumolva)

2009. július 10. - RaszP.

jó dolog a pszichológia, érdekes tényleg, meg vicces, hogy mindenki pszichológusnak hiszi magát egy wikipédia szócikk elolvasása után.

de.

régen rossz, ha valaki kifogásként hivatkozik rá. én azért vagyok ilyen, mert. én nem vagyok bunkó, csak alacsony az érzelmi intelligenciám. tessék elfogadni engem, így. bullshit. az ember lényege pont az lenne, hogy átlépjen ilyen korlátokat. lenne.

ehelyett egy önbeváltó jóslatként működik az egész, önmagukat "diagnosztikálják" a nemigazánokosak, hogy aztán hivatkozhassanak rá.

mittomén, most ennyi, lényeget úgyis: értitek.

feldátum: tehát az ember felveszi azokat a viselkedésmintákat, amik eddig nem vagy csak részben voltak megfigyelhetőek nála. önbeváltó jóslat, negatív placebó. így leszel különleges. még lehetne róla írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://degec.blog.hu/api/trackback/id/tr341238294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása