Szőrös és gonosz

Szőrös és gonosz

||

2009. július 23. - RaszP.

márait olvasok. amúgy egy nappal azután halt meg, hogy megszülettem. érdekes. jókat írt.

az emberek meg továbbra is félelmetesen szánalmasak.

A bejegyzés trackback címe:

https://degec.blog.hu/api/trackback/id/tr201263446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancsiga 2009.08.01. 19:17:49

Ajánlom a Füveskönyvet.

RaszP. 2009.08.03. 13:36:31

olvastam már, pár hete újrakezdtem.

furcsa, hogy amire anno nagyon ráztam a fejem, hogy hülye az öreg, ez túlzás arra most bólogatok. megöregedtem.

dancsiga 2009.08.03. 16:56:41

@RaszP.: Ja, ez ilyen... Szépen lassan rájön az ember, hogy hoppá. Egyébként már nekem is csak szeletek vannak meg, jó ötlet az újraolvasás. De most Malevil.

dancsiga
süti beállítások módosítása