Szőrös és gonosz

Szőrös és gonosz

miért szarok a mai játékok? I. - dö old republika

2009. június 17. - RaszP.

magyaráz a játékdizájner, hogy mekkora kurva jó, hogy mezei a katona le tudja győzni majd a jedit. meg hogy mennyire eltér majd a két kaszt játékélménye.

értsd: más háttérsztori, más gombokat kell nyomogatni, haladnak a wow által kijelölt úton. kommentekben pedig még megoldás is van: mezei katona irányítson egy osztagot, taktika, fortély, valóvilágvilla. az már tényleg más játékélmény. 

szóval kár érte, jó lehetett volna ez. de annak nincs sok értelme, hogy bemész egy út melletti kocsmába és lesz benne három tucat jedi meg egy hánszóló-féle csempész (+kb. 50 sötét alak akik valószínűleg sith-ek).

akkor legyen ebből sorozat: a mai játékdizájnerek nagy hibája: a kényszeres kasztok közti egyensúlyozás tönkreteszi a játékélményt.

A bejegyzés trackback címe:

https://degec.blog.hu/api/trackback/id/tr391190158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaszP. 2009.06.17. 02:57:03

legközelebb jól írok.
süti beállítások módosítása